Regulamin korzystania z usług Agencji Reklamowej
Kamelot s. c Tomasz Załęcki, Maria Załęcka – (tylko działalność ?stacjonarna?)
- Warunki ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z usług Agencji reklamowej Kamelot s.c. Tomasz Załęcki, Maria Załęcka (NIP 649-20-76-117) reprezentowanej przez Tomasza Załęckiego przy ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej 20 s, 42-400 Zawiercie ? zwana w dalszej części regulaminu ,,Agencją reklamową?.
- Korzystanie z usług Agencji reklamowej oznacza pełną akceptację niniejszego regulaminu i zasad w nim zawartych.
- W sprawach nie uregulowanych przedmiotowym regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy kodeks cywilny, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Warunki korzystania z usług Agencji reklamowej
- Zamówienie złożone przez Klienta musi mieć formę podpisanego formularza zamówienia lub formę e-maila wyrażającego wolę zamówienia danej usługi bądź emaila akceptującego projekt zamówiony wcześniej drogą ustną.
- Klient zobowiązany jest do udostępnienia Agencji reklamowej swoich danych umożliwiających prawidłowe wystawienie faktury.
- Agencja reklamowa zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim, lecz wykorzystywać je zgodnie z przeznaczeniem w myśl ustawy o ochronie danych osobowych.
- Rezygnacja z usług Agencji reklamowej powinna być złożona przez Klienta w formie pisemnej przed akceptacją projektu, w takim przypadku Klient obciążany jest kosztami w wysokości 40% kosztów netto zawartych w zaakceptowanej przez siebie ofercie cenowej po podpisaniu formularza zamówienia. W sytuacji, gdy Klient dokona rezygnacji z usług Agencji reklamowej po akceptacji projektu, koszty którymi obciążany jest Klient wzrastają adekwatnie do nakładów poniesionych przez Agencję reklamową celem prawidłowego wykonania zleconego projektu.
III. Zasady akceptacji projektów
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z projektem przedłożonym mu przez Agencję reklamową i w przypadku jego aprobaty tak pod względem graficznym jaki i merytorycznym ? wyrażenia swojej akceptacji w drodze e-mailowej bądź innej pisemnej.
- Agencja reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta.
- Agencja reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za błędy w projekcie przesłanym przez Klienta.
- Klient ponosi odpowiedzialność za naruszenie dóbr osobistych i praw autorskich osób trzecich w materiałach i informacjach przekazanych Agencji reklamowej.
- W przypadku stwierdzenia wad prawnych materiałów i informacji przekazanych Agencji reklamowej, ta zastrzega sobie prawa odstąpienia od realizacji zamówienia.
- Zawartość merytoryczna przesłana przez Klienta do Agencji reklamowej celem wykonania zamówienia, powinna być sformatowana. Agencja reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za brak polskich znaków, różnorodne czcionki w jednolitym tekście oraz tzw. literówki.
- Termin realizacji projektu zostanie uzgodniony indywidualnie z Klientem w zależności od stopnia skomplikowania projektu i zostanie szczegółowo sprecyzowany w formularzu zamówienia.
- W przypadku, gdy Klient zobowiązany jest do dostarczenia zawartości merytorycznej do projektu, powinien to uczynić w ciągu 3 dni od daty podpisania formularza zamówienia. Gdy Klient nie dostarczy niezbędnych informacji i materiałów w terminie o którym mowa w zdaniu poprzednim, Agencja reklamowa zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu realizacji zamówienia.
- Termin wykonania usługi liczony jest od następnego dnia roboczego po dniu zaakceptowania przez klienta projektu graficznego.
- Kalkulacje kosztów projektów
- Agencja reklamowa wykonuje kalkulacje kosztów realizacji projektu w ciągu 14 dni od daty złożenia zapytania ofertowego.
- Kalkulacja zawiera ceny jednostkowe usług i produktów, koszty techniczne, przybliżony termin realizacji oraz koszt projektu.
- Podane w kalkulacji ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w obowiązującej wysokości.
- Kalkulacja jest ważna 21 dni od daty przesłania Klientowi przez pracownika Agencji reklamowej.
- Płatność i ceny
- Płatność za wykonane usługi następuje na podstawie wystawionej faktury VAT.
- W przypadku braku indywidualnych uzgodnień co do terminu płatności oraz form płatności (np. zadatek) – faktury płatne są najpóźniej w dniu odbioru przez Klienta towaru.
- W sytuacji gdy termin płatności zostanie przekroczony, Agencja reklamowa zastrzega sobie prawo naliczania odsetek ustawowych oraz kosztów wezwań do zapłat kierowanych do Klienta pozostającego w zwłoce.
- Ustalona z Klientem kwota w formularzu zamówienia obejmuje:
– wykonanie trzech różnych projektów graficznych po niezaakceptowaniu poprzedniego,
– wykonanie do trzech poprawek w jednym z przedstawionych projektów, zgodnie z sugestiami Klienta,
– wykonanie ostatecznej wersji wybranego projektu.
- W przypadku, gdy Klient nie zaakceptuje żadnego z trzech projektów przedstawionych mu przez Agencję reklamową bądź liczba poprawek przekroczy trzy, cena ustalona w formularzu zamówienia i termin wykonania zamówienia ulega zmianie po uzgodnieniu pomiędzy Agencją reklamową a Klientem.
- Cena wykonania projektu nie jest równoznaczna z zakupem majątkowych praw autorskich, stanowi natomiast koszt zaangażowania specjalistycznej wiedzy, sprzętu i oprogramowania. Aby Klient mógł korzystać z projektu na poszczególnych polach eksploatacji konieczne jest zawarcie odrębnej umowy o przeniesienie majątkowych praw autorskich do danego projektu lub projektów (np. identyfikacja graficzna). W przypadku, gdy naturą projektu jest jego swobodne używanie na zewnątrz, koszt przeniesienia autorskich praw majątkowych w tym zakresie wlicza się w cenę projektu.
- Do chwili zapłaty przez Klienta na rzecz Agencji reklamowej całej ceny uzgodnionej za projekt, wszelkie prawa do projektu przysługują Agencji reklamowej.
- Wszelkie produkty wykonywane na indywidualne zlecenie i drukowane z projektu klienta lub według ustalonych preferencji oraz są wykonane prawidłowo nie podlegają zwrotowi zgodnie z prawem – wynika to z faktu, iż przedmioty te zostały wykonane na indywidualne zlecenie kupującego i nie nadają się do dalszej odsprzedaży.
- Po wykonaniu projektu przez grafika nie dokonujemy zwrotów ze względu na fakt, iż praca grafika została wykonana i musi zostać opłacona.
- Warunki reklamacji Reklamacja powinna zostać złożona w terminie 30 dni od wykonania zamówienia.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni licząc od momentu zgłoszenia reklamacji. 2. Agencja reklamowa zastrzega, iż każdy wydruk może nieznacznie różnić się kolorami od przesłanego projektu lub wizualizacji, co nie jest objęte reklamacją.
- Agencja reklamowa nie gwarantuje powtarzalności koloru w następnych nakładach wydruków jakichkolwiek materiałów reklamowych.
VII. Postanowienia końcowe
- Złożenie zamówienia w Agencji reklamowej oznacza akceptację niniejszego regulaminu i warunków reklamacji.